Piemērota izvēle visām gaumēm

Suši ir piemērota izvēle visām gaumēm. Lai vakariņās pasniegtu suši, nebūt nav jāuzmeklē, kur tiek nodrošināta ēdienu piegāde no austrumu restorāniem. Jūs varat pagatavot tos paši. Tā kā daudziem šķiet aizdomīgi ēst jēlas zivis, bet citi par savu nostāju izvēlējušies veģetārismu – minēsim dažas idejas veģetāro suši pagatavošanai (te jāņem vērā, ka suši klāstā var būt arī suši, piemēram, ar vistu). Šī būs arī bērniem draudzīgāka izvēle, jo, kā tas daudzviet norādīts, mazuļu ēdienkartē zivis jāievieš pakāpeniski un uzmanīgi.

  • Gurķis, avokado un asais pipars pildījumam, ko papildinās apgrauzdētas sezama sēkliņas, ko paredzēts pārkaisīt jau gataviem suši tieši pirms pasniegšanas.
  • Grillēti burkāni, vārīta ola, melnie pipari – pildījumu, ja vēlaties maigāku garšu var nepapildināt ar melnajiem pipariem, bet garšas dažādībai var pievienot nedaudz majonēzes.
  • Šitaki sēnes un terijaki mērce. Šitaki sēnes var kombinēt ar saldajiem kartupeļiem.
  • Paprika, avokado, gurķis, salāta lapa un tomāts – suši, kas būs svaigi un pavasarīgi.
  • Tofu un dilles – tofu garša ir ļoti maiga un tas ātri ‘pievelk’ gan garšu, gan smaržu nianses, tāpēc svarīgi ir apsvērt to sastāvdaļu izvēli, kas suši piešķirs garšas dominanti.
  • Spināti, sezama sēklas un siers – lai suši būtu gan veselīgs, gan gards, spinātus var pirms tam izsautēt un sieru var izvēlēties arī kausēto.
  • Cepts baklažāns vai cukini kombinācijā ar sieru – baklažāna un cukini garšas, īpaši, ja gatavosiet tos sviestā, būs izteiktas un intensīvas jau pašas par sevi, tās var izmantot kā pildījumu arī bez siera.
  • Konservētas pupiņas un ola – šāda kombinācija mazliet līdzināsies rīsu salātiem, suši apvalciņam nori vietā varat izmantot sezama sēklas vai sojas maisījumu.
  • Āboli un valrieksti var būt kombinēti ar putukrējumu un sezama sēklu apvalciņu – tas jau būs ne tikai veģetārais, bet arī saldais suši.

Ja suši, tad salāpies!